Varianta Office365 STARTER este potrivită pentru tine dacă ai o companie nouă la început de drum, nu ai date care trebuiesc migrate de pe server și ai nevoie de instrumentele de bază rapid.
Configurarea serviciului de email – îți setăm și pregătim domeniul de email pentru platforma Office365 și creăm lista de utilizatori din cadrul companiei tale, iar pentru fiecare setăm datele aferente (nume, telefon, departament etc) * maxim 3 domenii de email
Folder de contacte comune - realizăm un folder cu contacte comune la nivelul întregii companii.
Configurarea calendarelor comune – setăm calendare comune pentru ca angajații tăi să poată verifica programul colegilor.
Setarea grupurilor de email – setăm grupurile de email necesare pentru ca angajații tăi să poată comunica mai rapid și mai ușor între ei.
Setarea aplicației Skype – realizăm configurațiile tehnice necesare (DNS)
Configurarea unui portal SharePoint – Pregătim un portal intern pentru companie, unde angajații pot partaja documente interne și le pot organiza pe categorii.
Suport post-implementare - 4 ore – oferim suport pentru a-ți ajuta angajații să folosească Office 365 și să profite la maxim de instrumentele disponibile.