Sisteme de vanzare si gestiune pentru Retail

Abonamente care includ tablete POS in custodie si vouchere de discount

Solutii de gestiune destinate comerciantilor mici si mijlocii cu diverse activitati: magazine alimentare / nealimentare, de tipul supermarket sau magazine de proximitate, cafenea, fast-food, cofetarie, plafar, magazine cu materiale de constructii, pet shop, etc.

Solutiile de gestiune BinaSmartBusiness cuprind doua module, Front Office (Casier) & Back Office (Manager), fiind disponibile sub forma unui abonament lunar de servicii.

Abonament Mini: TABLETA POS ALL-IN-ONE SUNMI T2 MINI - 65 Euro + TVA/luna.          Voucher de discount de 130 Euro.

Abonament Pro: TABLETA POS ALL-IN-ONE Touchscreen Dual Screen SUNMI T2 - 75 Euro + TVA/luna. Voucher de discount de 150 Euro

De ce sa alegi abonamentele de la BinaSmartBusiness?

SISTEME PERFORMANTE SI INTUITIVE

BinaSmartBusiness iti pune la dispozitie aparatura moderna pentru vanzari si software integrat, pentru toate nevoile afacerii tale. Solutiile noastre sunt gandite pentru a fi cat mai prietenoase in regim self service, avand o interfata intuitiva.

COSTURI OPTIMIZATE

Cu solutiile BinaSmartBusiness, ai acces la echipament hardware de ultima generatie pentru vanzari si software actualizat in permanenta, sub forma de abonament cu plata lunara sau anuala. Ai toate avantajele unor solutii de tip enterprise, fara sa platesti de la bun inceput pentru achizitia de echipamente sau pentru licente costisitoare.

ACCES ORIUNDE SI IN ORICE MOMENT

Ca manager, este esential sa ai acces rapid la toate informatiile despre afacerea pe care o conduci. Cu ajutorul tehnologiei cloud, BinaSmartBusiness iti permite sa vizualizezi orice informatie, oriunde ai fi si in orice moment al zilei, despre tot ce se intampla in magazin, la raft, in depozit si la casierie.

BACK-UP DATE GRATUIT

Ingrijorat ca nu gasesti datele de care ai nevoie? Cu ajutorul tehnologiei cloud, toate datele incarcate de pe orice dispozitiv care ruleaza BinaSmartBusiness sunt sincronizate si salvate in timp real. Poti fi sigur ca le gasesti oricand ai nevoie, fara costuri suplimentare pentru stocarea date.

UPGRADE SOFTWARE GRATUIT

Fii mereu in pas cu noutatile. Toate actualizarile periodice de software sunt incluse in costul abonamentului

SUPORT CLIENTI GRATUIT

Ai nevoie de ajutorul nostru? Asistenta call center si prin email este disponibila oricand ai nevoie si este inclusa in costul abonamentului.

Sisteme de vanzare si gestiune pentru Retail

In PLUS, ai acces direct la toate produsele si serviciile, cu preturi preferentiale, negociate pentru afacerea ta

CURIERAT

Incepi sa reduci costurile cu expeditiile tale

BIROTICA SI PAPETARIE

Cumperi tot ce ai nevoie pentru birou, de oriunde te-ai afla

APA, CAFEA, CEAI

Cumperi din acelasi loc apa plata, cafea si cea

CARD DE CARBURANT

O singura factura si costuri mai mici cu carburantul

Up Achizitii

Platforma care negociaza pentru tine

Achizitii mai simple

Un singur furnizor pentru toate achizitiile companiei tale.

Achizitii mai rapide

Totul online intr-o singura platforma – iti faci cont si comanzi direct din platforma UpAchizitii. In contul tau gasesti oricand situatia comenzilor si platilor tale, contractele si facturile.

Achizitii mai avantajoase

Negociem pentru tine preturi preferentiale la toate produsele si serviciile pe care ti le oferim. Extindem constant reteaua de parteneri si produse, mereu la cele mai bune preturi.