De ce sa folosesc platforma Up Achizitii, ce avantaje am?
Up Achizitii asigura preturi preferentiale de la furnizori de top din Romania, oferind produse si servicii de calitate la preturi avantajoase.
Cat pot economisi utilizand platforma Up Achizitii?
Anual, utilizand serviciile noastre, clientii nostri pot economi pana la 120.000 de lei.
Cat costa accesul pe platforma online Up Achizitii?
Accesul pe platforma Up Achizitii pentru afacerea ta este gratuit, fara costuri suplimentare, abonamente sau taxe.
Cum ma loghez in contul meu odata creat?
Dupa inregistrarea pe platforma Up Achizitii, iti poti accesa contul cu un simplu click pe butonul „Contul meu”.
Cum resetez parola?
In cazul in care ai uitat sau ai pierdut parola contului, intra in categoria „Contul meu” și acceseaza campul „Ai uitat parola?”. Introdu adresa de e-mail folosita la crearea contului si apasa „Reseteaza parola”. In scurt timp, primesti pe e-mail toate instructiunile necesare pentru a-ti reseta parola.
Pot plasa o comanda in calitate de persoana fizica?
Modelul de business Up Achizitii ne permite sa derulam relatii comerciale exclusiv cu companii, platforma noastra fiind construita si adaptata pentru a sprijini afacerile mici si mijlocii. Prin urmare, serviciile noastre sunt destinate doar persoanelor juridice
Ce se intampla dupa ce trimit o comanda?
Up Achizitii proceseaza comanda, dupa care iti transmite factura proforma; tu efectuezi plata, iar noi iti expediem produsele.
Exista o comanda minima?
Nu exista o comanda minima.
Cum se face plata comenzii plasate pe platforma Up Achizitii?
Plata comenzii plasate pe platforma Up Achizitii se face prin virament bancar, exceptie facand produsele furnizorului de apa si cafea Cumpana, la care plata se poate face fie cash la livrare, fie prin virament bancar, direct in contul furnizorului.
Am gresit comanda. Cum pot anula sau modifica o comanda deja plasata?
O comanda plasata se poate anula direct din contul clientului si se poate modifica apeland departamentul Relatii cu Clientii la telefonul 0374 103 701.
Cand se livreaza comanda?
Dupa ce primesti factura si efectuezi plata, produsele iti vor fi expediate.
Unde gasesc proforma/factura fiscala?
Proforma se regaseste in contul clientului in sectiunea “Plati” iar factura fiscala in sectiunea “Comenzi”.
Nu am primit factura. Cum procedez?
In cazul in care nu ai primit factura contactezi departamentul de Relatii cu Clientii la numarul 0374 103 701.
Pot primi o oferta personalizata la achizitionarea de multiple servicii/produse prin intermediul Up Achizitii?
Intregul concept Up Achizitii se bazeaza pe economisire: faci achizitii pentru compania ta prin intermediul platformei noastre, cumperi la pachet, mai ieftin, pe o singura factura, economisind timp si bani.
Cum procedez in situația in care am nevoie, de la furnizorii de pe site, de servicii care nu apar in lista de oferte? Pot obtine servicii personalizate?
Contactati departamentul de Relatii cu Clientii la numarul 0374 103 701.
Care este timpul mediu de livrare al unei comenzi dupa plasarea acesteia?
Intre 24-72 de ore.
Pot ridica o comanda de la sediul companiei pentru a economisi costul livrarii?
Produsele se livreaza doar la adresa de livrare mentionata de client.
De ce nu pot adauga anumite servicii de pe platforma in cosul meu?
Pentru anumite servicii facturarea este facuta de catre furnizor.
Pentru ce perioada pot beneficia de preturile preferentiale de pe platforma?
Pe toata durata contractului cu Up Achizitii.
Am primit un produs defect / Produsul primit s-a defectat / Am primit alt produs. Cum procedez?
Se apeleaza serviciul Relatii cu Clientii pentru rezolvarea situatiei.
Cardul de carburant poate fi utilizat in afara Romaniei?
Cardul de carburant poate fi folosit doar la alimentarea cu carburant la statiile Petrom - OMV si statiile partenere, aflate pe teritoriul Romaniei.
Este necesar sa indeplinesc anumite conditii pentru a comanda cardurile de carburant pentru compania mea?
Da, este necesara indeplinirea anumitor conditii pentru a comanda cardurile de carburant.
Cardul meu de carburant nu mai este acceptat la plata. Cum procedez?
In cazul neacceptarii la plata a cardului de carburant se contacteaza departamentul de Relatii cu Clientii la numarul afisat pe card.
Am pierdut cardul de carburant. Cum procedez?
In cazul pierderii cardului de carburant se contacteaza departamentul de Relatii cu Clientii 0800 0800 77.
In cazul achizitionarii unui produs/serviciu livrat direct de un partener al platformei, cine ofera asistenta?
Asistenta este oferita de catre Up Achizitii.