În ultimul an timpul a devenit din ce în ce mai prețios, iar aici includem și  timpul petrecut la coadă în magazine sau în spațiile HoReCa. Este reponsabilitatea fiecărui comerciant să se asigure că experiența clientului este una plăcută și în siguranță. În acest sens, industriile de retail și HoReCa valorifică managementul de retail, ținând cont de stilul de viață aglomerat al clienților și oferind servicii de vânzare și gestiune.

Ce sunt sistemele de vânzare și gestiune pentru retail?

Managementul de retail include controlul tuturor proceselor și activităților de business, astfel încât să  ajute clienții să eficientieze achiziția de produse, servicii și experiențe în magazinele fizice. Sistemele de vânzare și gestiune ar trebui să contribuie la mulțumirea clientului și să îi creeze o experiență de cumpărături plăcută, fără dificultați. Aceste sisteme oferă clientului confortul de a localiza produsul cu ușurință, de a economisi timp și de a fi mulțumit de experiența generală de cumpărături.

Sistemele de vanzare și gestiune reprezinta o combinație de mai multe tehnologii pe care un comerciant le folosește pentru a opera procesele zilnice de management al retail-ului: software, hardware, telecomunicații, baze de date, aplicații și POS.

Mai mult, produsele pot fi aranjate în funcție de grupa de vârstă, sex și frecvența cu care  au fost cumpărate. Totodată în acest sens, etichetele pot fi utile pentru organizarea spațiului. De asemenea, este important să vă asigurați că există un stoc amplu de produse și clientul nu trebuie lăsat să aștepte prea mult timp. Conform unui studiu despre experiența consumatorilor, timpul de așteptat la casele de marcat este al treilea motiv pentru care persoanele aleg să aleagă un spațiu comercial sau HoReCa în defavoarea altuia. Sistemele de vânzare și gestiune pentru retail pot eficientiza timpul, îmbunătățind astfelexperiența cumpărăturilor.

Alegerea unor servicii sau produse poate fi dificilă uneori. Iată cinci lucruri pe care să le iei în considerare atunci când optezi pentru sistemele de vanzare și gestiune:

  • Sistemele de vânzare și gestiune trebuie să fie potrivite pentru business-ul tău și pentru tipul de clienți care trec pragul companiei.  
  • Este necesar să ai un dashboard optimizat și simplificat din punct de vedere grafic, să poți avea o privire de ansamblu rapidă asupra acelor aspecte necesare unui business. Cu ajutorul acestuia poti analiza gestionarea retailului într-un mod simplu, poti optimiza stocul, personalul și chiar tranzacționarea de operațiuni în timp real.
  • Clienții sunt atrași de programele de loialitate și de recompense la cumpărături. Sistemele de vânzare și gestiune ajută la administrarea recompenselor pentru clienți, ținând evidența punctelor dobândite și valorificarea acestora pentru fiecare client.
  • Un sistem bun de vânzare și gestiune pentru retail oferă clientului confortul plății prin mai multe moduri: numerar, card, tichete cadou și aplicații digitale.
  • Posibilitatea implementării mai multor tipuri de promoții și promovarea acestora pentru mai multe articole sau servicii, inclusiv din categorii diferite.

Platforma Up Achiziții pune la dispoziția clienților două tipuri de sisteme de vânzare și gestiune pentru Retail, în funcție de nevoile companiei tale.